Herstellingsbeheer

Zorg ook na de verkoop voor tevreden klanten dankzij een snelle hersteldienst.

  • Geef instructies & informatie eenvoudig door aan de hersteldienst
  • Wijs reparaties snel toe via een ticketsysteem
  • Volg de herstelstatus per product op

Waarom kiezen voor
eXopera herstellingsbeheer?

Geef reparaties snel door

Via herstelbeheer kun je voor iedere herstelling tickets aanmaken voor je hersteldienst. Voorzie de tickets van de nodige informatie, zoals het merk, het type en een omschrijving van de fout. Wijs hem toe aan een hersteller en laat de reparatie beginnen.

Via onze kassa kun je bovendien snel tickets aanmaken voor klanten die hun product binnenbrengen in een winkelpunt. Je kunt ook direct een herstelbon afdrukken en meegeven met de klant.

Snelle terugkoppeling van de hersteldienst

Eenmaal de hersteller aan de slag gaat met het product kan hij gemakkelijk zijn uren koppelen, de status van de herstelling updaten en commentaren toevoegen. Zo kan de klant altijd tijdig op de hoogte worden gesteld van de herstelstatus.

Interesse in eXopera?

Neem snel contact met ons op voor meer informatie, of boek vrijblijvend een demo!

Neem contact op