Aankoopbeheer

Met aankoopbeheer kun je op een efficiënte manier orders opvolgen en bestellingen opmaken voor je leverancier.

  • Maak aankooporders en –facturen op met 1 druk op de knop
  • Ontvang automatisch een voorstel tot aankoop bij te lage stock
  • Download documenten in pdf, of stuur ze rechtstreeks via mail

Waarom kiezen voor
eXopera aankoopbeheer?

Aankooporders

Aankooporders kunnen handmatig worden aangemaakt met uitgebreide informatiemogelijkheden. Maar je kunt orders ook automatisch laten aanmaken door te vertrekken vanuit een verkooporder.

Bovendien is er ook de mogelijkheid om een voorstel tot aankooporder te laten generen als een van je producten zijn minimumvoorraad heeft overschreden.

Filter orders op naam, ordernummer of op basis van de leveringsstatus. Per order krijg je steeds een gedetailleerde weergave met de belangrijkste informatie waarop je onder andere de leveringsstatus kunt raadplegen.

Aankoopfacturen

Genereer facturen snel vanuit je aankooporders. Daarbij heb je ook de optie om een aankoopfactuur te generen voor een deellevering. Natuurlijk kun je facturen ook gewoon handmatig aanmaken.

Als je klaar bent kun je je orders en/of facturen downloaden in pdf-formaat, of kun je ze rechtstreeks vanuit eXopera mailen naar de leverancier. Bovendien worden de documenten opgesteld in jullie huisstijl.

Een greep uit onze klanten die 
eXopera aankoopbeheer gebruiken

Interesse in eXopera?

Neem snel contact met ons op voor meer informatie, of boek vrijblijvend een demo!

Neem contact op